• Prihlasovanie na krúžky

• Aj v tomto školskom roku máte možnosť prihlásiť sa na krúžky, ktoré organizuje naša škola pre žiakov v popoludňajšom čase. Vo výbere nájdete športové aktivity, umelecké ale tiež technické aktivity ako aj jazykové krúžky. Prihlásiť sa môžete prostredníctvom systému EduPage. Prosím, prostredníctvom dieťaťa nám zašlite späť podpísaný "Vzdelávací poukaz". Ďakujeme.

• Platby v Školskej jedálni

• Vedúca školskej jedálne pripomína rodičom, že o výške zostatku uhradenej finančnej zábezpeky za stravu dieťaťa v tomto školskom roku sa môžu informovať telefonicky na čísle 0911 483 918.

• Začiatok nového školského roka

• Prvý školský deň je 4. september 2023. Slávnostné otvorenie nového školského roka a privítanie prvákov bude o 8:00 v telocvični našej školy. Skončenie je naplánované na 9:30, kedy žiaci odchádzajú zo školy. ŠKD ani školská jedáleň v tento deň nebude v prevádzke.

Pre záujemcov o stravovanie v školskej jedálni pripomíname, aby nezabudli priniesť zápisný lístok.

• Stravovanie v školskej jedálni v novom školskom roku

• Vedúca školskej jedálne oznamuje zákonným zástupcom, že zápisný lístok stravníka je potrebné vytlačiť, vyplniť a odovzdať triednej učiteľke alebo vedúcej jedálne najlepšie hneď 4. septembra (pondelok), aby dieťa mohlo ísť na obed už v utorok 5. septembra.

Podrobné informácie nájdete v priloženom zápisnom lístku, ktorý si doma vytlačte a po vyplnení doručte do školy. Týmto zároveň požiadate o štátnu dotáciu, takže obedy bude mať dieťa zadarmo. Nezabudnite však uhradiť finančnú zábezpeku 20€ na účet škol. jedálne.

Kontakty a podrobné informácie sú na priloženom zápisnom lístku KLIKNITE SEM >>>

Ďakujeme za spoluprácu.

• Vystúpenie družinárov

• Pani vychovávateľky nacvičili s deťmi pôsobivé tanečné predstavenie inšpirované známou hudbou z filmu Hriešny tanec.

• Rozlúčka deviatakov 2023

• Naši najstarší žiaci sa na konci školského roka  rozlúčili so svojimi spolužiakmi zaujímavým programom. Prajeme im veľa šťastia a úspechov v ďalšom štúdiu.

• Slávnostné ukončenie školského roka

• Desiatky našich najšikovnejších žiakov boli ocenené na slávnostnom ukončení školského roka. Zožali úprimný potlesk za svoju snahu pri dosahovaní dobrých vyučovacích výsledkov alebo reprezentovaní školy na predmetových olympiádach či v športových súťažiach. Všetkým oceneným blahoželáme a ďakujeme pedagógom za ich prípravu ako aj rodičom za spoluprácu.

• Návšteva v Atlantise

• Dňa 23.06.2023 tretiaci a štvrtáci našej školy strávili pekné dopoludnie v Leviciach. Ako prvé navštívili Atlantis Center, ktoré patrí do siete jedinečných zážitkových centier. Čakalo tu na nich  množstvo interaktívnych objektov, cez ktoré  spoznali fyzikálne zákony a prírodné javy. V rámci tematickej prednášky sa preniesli do sveta čarodejníckej školy Harryho Pottera. Vyskúšali si plášť Harryho Pottera a čarodejnícky klobúk im prezradil, do ktorej skupiny patria. Druhá zastávka žiakov bola návšteva Tekovského múzea.

• Výsledky dotazníka spokojnosti rodičov žiakov 5. - 9. ročníka

• Prezentujeme výsledky dotazníka, ktorým sme požiadali rodičov žiakov piateho až deviateho ročníka o vyjadrenie spokojnosti s fungovaním našej základnej školy. Všetkým ďakujeme za vyplnenie a oceňujeme úprimnosť. S konštruktívnymi návrhmi budeme pracovať.

• Výsledky zisťovania spokojnosti rodičov žiakov 1. až 4. ročníka

• Prezentujeme výsledky dotazníka, ktorým sme požiadali rodičov žiakov prvého až štvrtého ročníka o vyjadrenie spokojnosti s fungovaním našej základnej školy. Všetkým ďakujeme za vyplnenie a oceňujeme úprimnosť. S konštruktívnymi návrhmi budeme pracovať.

• Deviataci na motokárach

• V jedno horúce ráno, 21.6.2023, sa deviataci vybrali na motokárovú dráhu v Dolnej Seči. Ukázali tam svoje zručnosti riadenia motokár, svoj temperament a nadšenie pre jazdenie. Dobrá nálada ich sprevádzala celý deň.

• Siedmacky kvíz z geografie

• Žiaci 7.A a 7.B triedy si zmerali svoje sily vo vedomostnom kvíze z geografie. Pán riaditeľ Lipták a pani učiteľka Vadovičová pripravili otázky z učiva siedmeho ročníka. Každú triedu reprezentovali dva päťčlenné tímy, ktoré vďaka svojim vedomostiam viedli vyrovnaný súboj. Žiaci sa zabavili a zároveň potvrdili, že počas školského roka nadobudli veľa informácii o Európe.

• Exkurzia v Múzeu holokaustu

• Žiaci 9. ročníka boli 20. mája 2023 na dejepisnej exkurzii v Seredi, v Múzeu holokaustu. Pripomenuli si, čo sa učili o prenasledovani Židov počas 2. svetovej vojny.

• Škola v prírode 2023

• ŠKOLA V PRÍRODE

V dňoch 5.6. až  9.6.  žiaci 3. a 4. ročníka absolvovali pobyt vo Vysokých Tatrách v škole v prírode. Žiaci boli ubytovaní v Dolnom Smokovci.

Počas 5 dní absolvovali množstvo zaujímavých výletov a aktivít a mali veľa pekných zážitkov aj napriek nepriaznivému počasiu.

1. deň – Naša prvá zastávka bola na Liptovskej Mare. Ešte v ten deň sme navštívili Múzeum liptovskej dediny v Pribyline.

2. deň – múzeum TANAPu – Návštevníkov oboznamuje s charakterom tatranskej prírody, s jej ochranou a s dejinami sprístupňovania Tatier. Žiaci si mali možnosť  pozrieť aj film o Svišťoch.

Štrbské pleso – k nášmu cieľu sme sa dostali  tatranskou električkou. Štrbské pleso, nás uchvátilo svojou krásou a prírodnou scenériou, ktorú sme pozorovali z jeho brehu.

3. deň – Náš plán bol Spišský hrad, Levoča – historická radnica, Bazilika sv. Jakuba/drevený oltár majstra Pavla, Kežmarok – Drevený artikulárny kostol.

4. deň- V poobedňajších hodinách sme si spravili výlet pozemnou lanovkou (zubačkou) na Hrebienok. Zdolávali sme náročný kamenistý terén turistickým chodníkom až ku najstaršej a  najmenšej zachovalej chate Vysokých Tatier k  Rainerovej chate. Pokračovali sme ďalej k Vodopádom Studeného potoka.

5. deň – cestou domov sme sa zastavili v Banskej Bystrici v Múzeu SNP.

Po náročných túrach nás každý deň čakala chutná  večera. Posledný večer sme ukončili diskotékou.

Deti sa vrátili domov zrelaxovaní, obohatení o nové vedomosti a veselé zážitky.

• Siedmaci, ôsmaci a deviataci v Divadle Nová scéna v Bratislave

• V Divadle Nová scéna si naši žiaci pozreli nestarnúci príbeh o láske, kamarátstve, úspechoch a pádoch – CYRANO Z PREDMESTIA. Prvý slovenský rockový muzikál textárov Jána Štrassera, Kamila Peteraja a autorov hudby Pavla Hammela a Mariána Vargu. Okrem strhujúcich tanečných a speváckych výkonov mohli sledovať neopätovanú lásku bitkára Cyrana k ambicióznej a talentovanej speváčke Roxane.
            8. júna opäť navštívili Divadlo Nová scéna, aby si pozreli inscenáciu DOMOV, KDE JE TEN TVOJ? Žiaci mali možnosť vžiť sa do životov iných, do osudov, ktoré, dúfajme, nikdy nebudú naše. Súčasťou inscenácie bola aj následná diskusia o téme migrácie, ktorá bola vedená odborníkmi v danej oblasti.

• Turnaj vo vybíjanej

• Dňa 26.05.2023 sa v telocvični základnej školy v Kalnej nad Hronom uskutočnil školský turnaj vo vybíjanej. Svoje sily si zmerali tri družstvá, družstvo tretiakov a štvrtákov našej školy a družstvo starších žiakov prvého stupňa  ZŠ v Dolnom Piali. Odohralo sa 6 zápasov. Hra bola veľmi napínajúca a vyrovnaná. 1. miesto si vybojovali štvrtáci a  2. miesto tretiaci našej školy. 3. miesto si odniesli hostia. Srdečne im blahoželáme! Radi by sme aj v budúcnosti pokračovali v tejto tradícii.

• Exkurzia piatakov v našom regióne

• Koncom školského roka sa zvyčajne plánujú exkurzie, ktoré sa snažia priblížiť žiakom rôzne interesantné lokality v našom okolí. Piataci v júni tohto školského roka navštívili Vodný mlyn v Bohuniciach, Skalné obydlia v Brhlovciach a Tekovské múzeum v Levickom hrade. Pripravené súťažné otázky žiakov viedli k spoznávaniu krás a zaujímavostí nášho regiónu.